blink2

Saturday, 14 January 2012

wordless sunday :)

assalamualaikum

"4 days to go!! haha..aloq staq, tuggu cek balik rumah!! kasi tau org kmpung yang aku balik dari 'oversea'..sambutlah aku dengan paluan kompang dan kenduri kesyukuran..haha"

" *nisah, kau ingat kau ni 'orang besar sangat' ke?? xperlu lah kan kompang semua tu bagai..sarawak ja pon kan..tak payah berlagak oversea sangat lah kan?? "

"alah, aku excited je lah..haha..setelah 4 bulan lebih diperantauan! rindu gila kot kat umah beserta orang di dalam rumah tu..atau kata lain 'orang rumah'..kihkihkih.."

ok, ni semua hanyalah monolog dalaman aku semata-mata..haha..betapa aku rindukan rumah aku, masakan mak aku ! dah jemu makan kat sini..huh..dan ketika ini, aku kesorangan di rumah! housemate n roomate aku semua dah balik ! paper dorang habis awal ! saat dorang dah bersuka ria kat rumah, aku ngan kengkawan seangkatan aku sedang berhempas pulas study + jawab exam!  ok lah..back to work..hehe..

assalamualaikum

thanks for reading! :)

signature by annyss92

No comments:

Post a Comment