blink2

Monday, 2 April 2012

random : art episode 1

assalamualaikum wbt

sihat semua? alhamdulillah.. tika menaip entry ni, nisah tak sihat..selsema sikit. tp dah biasa, mmg selalu selsema pon a.k.a resdung. alhamdulillah, ALLAH bg ujian yang sedikit ini kat nisah. :)

manusia sering terlupa tika mereka sihat dan masa lapang. sangat mensia-siakan masa lapang mereka dengan masa sihat mereka dengan benda-benda yang tak berfaedah. sepatutnya masa lapang & sihat ni la nak 'berdating' lebih dengan ALLAH kan..? *peringatan untuk diri sendiri jugak :)

dah, tak nak membebel lagi. nak sajikan beberapa gambar a.k.a art.errr... art ke ni?? haha..rasa macam nak gelak guling2. jangan perasan sangatlah nisah, tangan kau tu keras, tak berseni.  :p

jangan kata pa2 :P


opocot!!


mendapat hidayah dan berevolusi menjadi lebih baik
baik macam mana tu? wallahualam :p

jangan salah sangka, ni bukan lukisan tp try 10x zoom | OLYMPUS VR-310
location : dari tingkap dalam bilik :p

ok, setakat ni je la yer. midsem exam is around the corner..huhu.. and then midsem break!!! and ada field trip mggu depan!! hooray!! alhamdulillah :)
nnt kalo nisah ada shoot foto2 yang comel2, nisah upload ehh.. *insyaALLAH la..kihkihkih :p

assalamualaikum :)
thanks for reading!!

No comments:

Post a Comment