blink2

Wednesday, 16 May 2012

lai...lai....crown tudung mali ;)

assalamualaikum readers

alhamdulillah, dipetang yg indah ni dapat lagi nisah menghapdate belog yang tak berapa best ni..hukhukhuk :p
kang blog ni merajuk padan muka kau :p errkk??


seperti tajuk kat atas ye readers sekalian, aku jadi mangsa keadaan tudung crown tu..isk isk isk :'(

haha..tak de la.. meh nak cerita sikit

pada suatu petang yang indah, pintu bilik aku diketuk berkali-kali
dalam hati : sapa la mai plak ni. dah la bilik bersepah *hikhikhik, kantoi :p

ooohhhh,,,rupa-rupanya housemate aku..dia tanya la, ehh nisah, ecah ada jual tudung crown. nak tengok tak?


tudung crown? macamna tu?


dia pon keluarkan tudung2 tu dari plastik

dan aku pon dengan muka teruja wow!!! cantiklah!!  (muka memang teruja beb..aku memang tak leh tengok benda-benda perempuan ni =_=" )



tergoda tak tergoda tak ? aku suka kaler pink tu, tapi baru aku sedar aku tak de baju kaler pink =_=





pada mulanya, aku tak nak beli pon sebab harga dia mahal sikit bagi aku. tak tau la bagi korang mungkin murah. kot?
aku pon just susun tudung-tudung tu atas katil, nak snap gambar. aku pon bermonolog dalamam : nanti boleh jual kat classmate..hikhikhik *otak mestilah bisnes !

pastu kan, ntah la benda apa yang merasuk diri aku suruh aku beli 1..hehe..disebabkan kawan aku ni kata boleh bayar ansuran. dengar macam sedap la sikit n duit aku tak la melayang banyak sekali gus,,hikhik :p

sebenarnya, perasaan kesian sangat menebal dalam diri aku tau tak. sebab tu aku beli jugak :p

lepas ni korang jangan jual apa-apa kat aku, habis la terbang duit aku..haha :p

nampak mancung hidung aku..haha..model tak berbayar. kbai

esoknya, aku terus pakai p kuliah..sambil-sambil promo tu, aku ni ala-ala model la, menggayakan jualan aku..hahaha nak muntah hijau dengar statement kau nisah


p/s : korang nak ke tdung ni? beli la pakai raya nanti. hand-made sulam, memang cantik kau tau. mau tak tergoda aku.haishh

p/s/s : housemate aku sepatutunya berterima kasih kat aku sebab aku iklankan jualan dia kat sini..haha :D

ok setakat ni je.. assalam.. kbai.. adious =)

No comments:

Post a Comment