blink2

Saturday, 3 November 2012

Chandelier Light Aquatic Grand Dinner

assalamualaikum and hola

Teaser :



design by : gue the NY
1st time gue design card..terharu bila depa lantik gue jadi ajk publisiti dan informasi a.k.a. "mencapab" (mencari publisiti :p) iaitu ajk yg gue suka wuwuwu, terharu nak nangis golek2 :p

Sepatutnya aku wujudkan entry TEASER sebelum ni..hew3 tapi masa tak mengizinkan aku berbuat demikian.. >_<"

ok, bebalik kepada tajuk
bukan main lagi tajuk entry aku kan. Nak grand je. :D

nah, bukti hall tu ada chandelier :p

grand kan? *mata ke atas tangan dibahu*

ze table deco

emm, aku malas nak taip banyak2. Cuci mata je la ye :D

the doorgift girls..alahai, comey belaka :D

penyambut tetamu vip, asilah with min

the dessert, deliciosa wallaaaa weiiii

dr samsur

dr shabdin..beliau org kedah :D

hanisah zainal with wani..manis kan mereka? :D

the food. theme : middle east. sodap ! rasa nak nangis dek kesedapan yang tiada tandingan..ecewah :p

the girlfriends yg omey

the girlfriends yg cantik :D

tha lucky table, table aku weyh :D

juniors

the prince and princess of the night

the good good girlfriends. me love u olls. nah love <3

teman-teman with hamper, lucky table ;)
 
rakan-rakan. cantik kan? :)

barisan lecturer yg hadir pada malam kejadian

kedahan vs sabahan the nora. boleh? hehe

the nora and the dayang sarawakian :)

nak tergelak tgk gambau ni..haha..with min

with syud, dapat anak menakan baru weee..dah naik pangkat hang jadi mak cik :D

we

them, syud, najah n wani

mereka

kami, with asilah

bersama nad

dah tak tau nak tulis caption apa hew3 :D yg pasti aku nampak kerdil dan pendek cisss >_<"

harap2 tahun depan juniors akan buat dinner segempak ni. tp pastikan jangan mahal sangat, jenuh ketaq tangan nak bayaq hihihih :p

sekian

assalam
with love
nisahyusof the NY ;)