blink2

Saturday, 3 November 2012

Chandelier Light Aquatic Grand Dinner

assalamualaikum and hola

Teaser :



design by : gue the NY
1st time gue design card..terharu bila depa lantik gue jadi ajk publisiti dan informasi a.k.a. "mencapab" (mencari publisiti :p) iaitu ajk yg gue suka wuwuwu, terharu nak nangis golek2 :p

Sepatutnya aku wujudkan entry TEASER sebelum ni..hew3 tapi masa tak mengizinkan aku berbuat demikian.. >_<"

ok, bebalik kepada tajuk
bukan main lagi tajuk entry aku kan. Nak grand je. :D

nah, bukti hall tu ada chandelier :p

grand kan? *mata ke atas tangan dibahu*

ze table deco

emm, aku malas nak taip banyak2. Cuci mata je la ye :D

the doorgift girls..alahai, comey belaka :D

penyambut tetamu vip, asilah with min

the dessert, deliciosa wallaaaa weiiii

dr samsur

dr shabdin..beliau org kedah :D

hanisah zainal with wani..manis kan mereka? :D

the food. theme : middle east. sodap ! rasa nak nangis dek kesedapan yang tiada tandingan..ecewah :p

the girlfriends yg omey

the girlfriends yg cantik :D

tha lucky table, table aku weyh :D

juniors

the prince and princess of the night

the good good girlfriends. me love u olls. nah love <3

teman-teman with hamper, lucky table ;)
 
rakan-rakan. cantik kan? :)

barisan lecturer yg hadir pada malam kejadian

kedahan vs sabahan the nora. boleh? hehe

the nora and the dayang sarawakian :)

nak tergelak tgk gambau ni..haha..with min

with syud, dapat anak menakan baru weee..dah naik pangkat hang jadi mak cik :D

we

them, syud, najah n wani

mereka

kami, with asilah

bersama nad

dah tak tau nak tulis caption apa hew3 :D yg pasti aku nampak kerdil dan pendek cisss >_<"

harap2 tahun depan juniors akan buat dinner segempak ni. tp pastikan jangan mahal sangat, jenuh ketaq tangan nak bayaq hihihih :p

sekian

assalam
with love
nisahyusof the NY ;)



7 comments:

  1. Replies
    1. alaaaa....maafin hambe cik ayu..trlupa nk curi gambau dr fb ayu huhuhu

      Delete
  2. time kaseh kerana membantu dlm dinner. KAMI sgt hargai jasa baek anda. tahniah. ase nak nanges sampai golek2 yekk. hahah

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. aini suka pergi fucntion..dinner..
    bukan sbb dpt melaram..tpi dpt rpatkan ukhwah..

    hehehe
    from ::Arkitek Hati::

    ReplyDelete